Getting My İstanbul’un En İyi Kebap Restoranı To Work
Wiki Article
Ancak masa düzeni ve sunulan salata vasattı: Sunum cazibesiz, hizmet ise fabrikasyon bir hava taşıyordu.
Bir de urfa denedik ama urfa bana o kadar matah gelmedi. Sadece urfa yeseydim tatmin olmazdım muhtemelen.
-Sonrasında zaman ilerleyince kalkmak istediğinizi belirttik fakat siparişlerin hazırlanmaya başlandığını söyledi ocakta duran bey efendi.
The costs were being very affordable I'd personally say DO buy from in this article!! the costs are Okay and they are much the same or higher in other local sites also.
Uzun zamandır yediğimiz en lezzetli yemeklerdendi salatalardan ara sıcaklara ana yemekler tatlılar herşey harikaydı çalışanların ilgisi güler yüzü alınan hizmette fevkalade.
Biz ortaya zırh kebabı,kuzu şiş,kaburga şiş ve incik tandır söyledik.Kebap her yerde bulunur ama buraya gelmişken muhakkak kaburga şiş ve incik tandır yenmeli favorimiz o ikisi oldu.Tandırlardan en az yağlı olan incik tandırmış güzeldi.
İlk deneyimimdi bir dahakinin erzurumda olması dileğiyle iki şiş bir porsiyon olarak 460 tl dürüm ile doyurucu olabilir aksi halde porsiyon bir kişiyi doyurmaz
İsmini eski bir Türk şehrinden alan Buhara Ocakbaşı, 1979 yılından bu yana hizmet veren lokantalardandır. Kabarık ve yeni fileırından çıkmış lavaşları, humuslar ve meyve salataları, tatlı ikramları ve elbette ızgara kebap türleri mekanın baş lezzetlerindendir.
Boğaz ve Karadeniz'in nefes kesen manzaraları eşliğinde burada yemek yemek bir onur gibi hissettirir, her yemeğe eşsiz bir aroma katan odun ateşinde ustalıkla ızgara edilmiş kebapların tadını çıkarırken.
Şerif Yenen instagram hesabında tavsiye ettiği için bir denemek istedim. Girer girmez " Fileıstıklı kebap Mardin kebabı mı ?” İstanbul’un En İyi Kebap Restoranı diye sordum. Şehmus kebabın fıstıklı olduğunu söyledi garson. Ben de onu istedim. Kebabın içinde fileıstık yoktu , sadece ince kıyılmış yeşil biber vardı. İlk başta fıstık gibi görünse de yakından bakınca anlaşılıyor.
-Sert bir mesaj olduğunun farkındayım ama bu şekilde esnaf lokantalarının sahip olduğu gelenek ve bulunduğu mekanla ilişkisinin korunması için dışarıdan gelen typical vatandaş ile girdiği ilişkinin korunması gerektiğine inanıyorum, bu yüzden böyle bir mesaj yazma gereği duydum yaşadvertisementığımız mağduriyet sonucunda.
Beklemek isteyen yesin 1 kere daha uğramam. Zaten oturacak yer yok saçma sapan pubların masalarında porsiyon döner yedik olsun canımız sagolsun.
Google Reviews - Mekan yorumlarına herkes bakıyor fakat burası bir sosyal medya platformu gibi değil maalesef. Eğer yazdıklarıma katılıyorsanız ve içten, harbi, delikanlıca buluyorsanız lütfen yorumumu begenip beni takip edermisiniz ? Teşekkür ederim
Fakat bu eşsiz lezzeti aslına uygun ve lezzetli yapanların sayısı ne yazık ki oldukça az. Bu sebeple hazırladığımız bu içeriğimiz, Antep, Urfa ve Adana'ya gitmeden de İstanbul'da lezzete doyacağınız en iyi kebap restoranlarından oluşuyor.